Besplatna dostava za porudžbine preko 29.999 RSD
Status vaše porudžbine možete pratiti na sajtu kurirske službe City Express nakon što Vam stigne email sa brojem paketa.
Porudžbina može biti otkazana samo ako je naša logistika još nije obradila. Da biste proverili da li je još uvek moguće otkazati vašu porudžbinu, molimo vas da kontaktirate našu službu za korisnike.
Nije moguće dodati promotivni kod nakon što je narudžbina završena. Ukoliko je narudžbina još uvek u procesu obrade, moguće je otkazati je i napraviti novu narudžbinu. Da biste proverili da li je još uvek moguće otkazati vašu narudžbinu, molimo vas da kontaktirate našu službu za korisnike.
Proverite da li ste kod uneli ispravno, bez razmaka. Takođe imajte na umu da promotivni kodovi ne mogu biti kombinovani sa drugim online promocijama. Ako problem i dalje postoji, molimo vas da kontaktirate našu službu za korisnike.
Ne, po porudžbini se može uneti samo jedan promotivni kod.
Da biste iskoristili promotivni kod, stavite proizvode u korpu i prilikom unosa podataka ćete pronaći polje za unos promotivnog koda. Napominjemo da polje za promotivni kod nije obavezno.
Da, možete naručiti telefonom pozivom na broj +381 11 735 85 22 radnim danima od 8h do 16h.
Nije moguće izmeniti porudžbinu. Međutim, moguće je potpuno otkazati narudžbinu dok je još uvek u procesu obrade. Da biste proverili da li je još uvek moguće otkazati vašu porudžbinu, kontaktirajte nas pozivom na broj telefona +381 11 735 85 22 ili slanjem email-a na info@ilbambino.rs sa informacijom o broju porudžbine.
Da biste pronašli odgovarajuću veličinu i dobili više informacija o kroju naših proizvoda, pogledajte tabelu veličina.
Izaberite svoje omiljene proizvode, odaberite boju i veličinu, i dodajte ih u korpu. Proverite korpu da biste se uverili da ste dodali samo artikle koje želite da kupite. Ukoliko želite, još uvek možete promeniti količine, obrisati ili dodati proizvode. Idite na opciju “Naručite”. Možete pristupiti svom nalogu ukoliko ste registrovani na našem sajtu, ili nastaviti bez registracije. Sada popunite obrazac sa adresom za dostavu i načinom plaćanja. Ukoliko imate promotivni kod, možete ga uneti sada: odgovarajuće polje pronaći ćete u svojoj korpi. Ukoliko Vam je potreban račun za firmu, molimo vas da označite polje “poručivanje preko firme” i unesete sve potrebne podatke u odgovarajuća polja. Sada možete potvrditi kupovinu: ako je porudžbina uspešno registrovana, pojaviće se poruka sa brojem porudžbine. Nakon nekoliko minuta, dobićete e-mail na adresu koju ste naveli prilikom poručivanja. Ukoliko ga ne vidite, proverite i Spam folder. Kada je porudžbina potvrđena, imaćete mogućnost da je proverite u svom nalogu.
Ako želite da otkažete svoj nalog, možete poslati zahtev tako što ćete napisati našoj korisničkoj službi: info@ilbambino.rs
Ako ste zaboravili lozinku za svoj nalog, koristite funkciju "Zaboravili ste lozinku?". Sistem će zatim poslati automatski e-mail sa linkom na vašu registrovanu e-mail adresu. Klikom na ovaj link moći ćete da kreirate novu lozinku. Ako imate bilo kakve poteškoće ili sumnje, slobodno se obratite korisničkoj službi.
Da biste kreirali svoj lični nalog, kliknite na ikonicu u gornjem desnom uglu početne stranice, kliknite na registraciju i unesite tražene podatke. Nalog vam omogućava da sačuvate svoje podatke o isporuci i pregledate istoriju porudžbina.
Da biste završili porudžbinu, nije obavezno imati nalog. Možete izabrati između dve opcije:
Ako imate bilo kakvih problema, molimo vas da kontaktirate našu korisničku podršku na info@ilbambino.rs ili +381 11 735 85 22
U slučaju da niste na adresi, druga isporuka se automatski zakazuje za sledeći dan. Ako se primalac i dalje ne nalazi na adresi, paket se automatski vraća pošiljaocu.
Ako imate bilo kakvih problema sa isporukom vaše porudžbine, molimo vas da se što pre obratite našem timu korisničke podrške kako bismo mogli izvršiti potrebne provere. Ako informacije o praćenju ukazuju na to da je vaša porudžbina isporučena, ali je još niste primili, kontaktirajte našu korisničku podršku najkasnije 2 dana nakon navodne isporuke vašeg paketa kako bismo mogli proveriti status vaše isporuke sa kurirskom službom.
Kada vaša porudžbina bude poslata, dobićete e-mail sa potvrdom koji sadrži broj za praćenje i informacije o kurirskoj službi, koje možete koristiti za praćenje svog paketa.
Vaša porudžbina će biti pripremljena u našem skladištu u roku od 1-2 radna dana i biće predana kuriru. Imajte na umu da spoljašnji faktori, kao što su kašnjenja pošte ili kurira, logistički problemi, nepovoljni vremenski uslovi ili nemogućnost pristupa datoj adresi, mogu uticati na tačnost isporuke. Nakon što je porudžbina kreirana, neće biti moguće promeniti adresu isporuke.
Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo Vas da postupite na način definisan pravilnikom o reklamaciji potrošača za robu kupljenu putem internet prodavnice, koji zajedno sa obrascem zahteva za reklamaciju, treba da pošaljete na adresu info@ilbambino.rs. U slučaju reklamacije toškove vraćanja robe u oba pravca snosi kupac, osim u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal. Reklamacioni list mozete preuzeti ovde.
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovete telefonom na broj 011 735 85 22, ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu info@ilbambino.rs i opišete kakav problem imate. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.
Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nas pozovite telefonom na broj 011 735 85 22 ili nam pošaljite e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu info@ilbambino.rs i navedete razlog zbog koga ste odbili da preuzmete paket. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.
Ne, nije moguće proizvod kupljen online zameniti u prodavnici.
U slučaju vraćanja robe ili povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Il Bambino web shop je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
Za povraćaj sredstava su nam potrebni sledeći podaci: Vaš broja računa/otpremnice, Vaš JMBG (opciono), broj dinarskog tekućeg računa i naziv banke u kojoj imate navedeni račun.
Povraćaj sredstava se vrši isključivo uplatom na tekući račun i nije moguće slati novac po kuriru u gotovini.
Molimo Vas da poručeni artikal za povraćaj ne šaljete na adresu sedišta naše firme, već da nas prethodno kontaktirate putem telefona 011 735 85 22 ili email adrese info@ilbambino.rs
Ukoliko primimo takav neoznačeni paket, moraćemo da ga vratimo pošiljaocu o njegovom trošku.
Trenutno nemamo mogućnost zamene veličine. Ako je artikal prevelik ili premali, možete zatražiti povrat i refundaciju. Nakon toga možete kreirati novu porudžbinu za željeni proizvod, u ispravnoj veličini, ili za neki drugi artikal.
Prema Zakonu o elektronskoj trgovini kupovina na našoj online prodavnici www.ilbambino.rs smatra prodajom na daljinu. U skladu sa tim, Zakon o zaštiti potrošača ustanovljava pravo kupca da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je paket predat. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje. Kako bi potrošač ostvario ovo pravo, neophodno je da popuni obrazac o odustanku od kupovine. Obrazac možete preuzeti ovde.
1. Pošaljite nam popunjen obrazac na email adresu info@ilbambino.rs. Rok za slanje ovog obrasca/izjave je 14 dana od trenutka zaključenja ugovora između potrošača i trgovca.
2. Potvrdićemo Vam prijem izjave i dostaviti adresu na koju treba da vratite kupljen proizvod.
3. Troškove povraćaja robe prema Članu 35. snosi potrošač, tj. kupac. Potrošač ima rok od 14 dana, od trenutka slanja obrasca, da vrati robu.
4. Roba mora biti nekorišćena i vraćena u originalnoj ambalaži. Nakon prijema proizvoda i stručne verifikacije njegove ispravnosti novac će Vam biti vraćen u roku od 14 dana na račun koji ste naveli u obrascu.
Svoju porudžbinu možete platiti platnim karticama VISA, Maestro, Amex ili MasterCard koje podržavaju plaćanje preko Interneta.
Prilikom poručivanja, odabirom odgovarajućeg načina plaćanja bićete preusmereni na stranicu banke koja je zaštićena i sigurna za ovakav način plaćanja.
Na ovoj stranici je potrebno da unesete sledeće podatke sa Vaše kartice:
- Broj kartice
- Datum isteka
- CVC2/CVV2 kod sa vaše kartice
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.
* Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama samog procesora odnosno banke.
* Podaci o Vašoj platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu!
* Unos i provera podataka isključivo se obavljaju između korisnika kartice i banke, a Internet trgovac nema uvid u podatke koji se razmenjuju.
* Plaćanje nije moguće u stranoj valuti, već isključivo u valuti RSD. Plaćanje je moguće platnim karticama domaćih i inostranih banaka.
Prilikom preuzimanja pošiljke koju ste prethodno poručili putem našeg sajta, plaćanje porudžbine se vrši isključivo gotovinski u dinarskoj valuti, kuriru naše partnerske kurirske službe koji vam donosi pošiljku.
Proizvode koje želite da poručite putem Internet prodavnice, možete platiti:
Prijavite se na newsletter kako biste bili u toku sa našim kolekcijama, prvi otkrili novitete i kako ne biste propustili nijednu promociju! Prijava je veoma jednostavna: samo idite na odgovarajuću sekciju na početnoj stranici i unesite tražene podatke. Ukoliko želite da se odjavite, to možete učiniti direktno iz poslednjeg newsletter-a koji ste primili. Ako imate bilo kakvih poteškoća ili nedoumica, slobodno nas kontaktirajte.
Posetite našu stranicu "Lokacija prodavnice" gde možete naći kontakt i adresu naše prodavnice u TC Galerija.
Da biste bili u toku sa svim aktivnim promocijama, molimo vas da se prijavite na naš newsletter ili posetite našu početnu stranicu.